Sıkça Sorulan Sorular


SIKÇA SORULAN SORULAR

Nasıl GO CARD sahibi olabilirim?

GO CARD’ınız yoksa size en yakın GO istasyonundan kartınızı ücretsiz olarak alabilirsiniz. GO CARD'ınızı alırken GO CARD başvuru formunda bulunan zorunlu alanları doldurup; imzalayarak GO istasyonlarındaki kutulara atabilir ya da Yakıt Satış Görevlisi'ne teslim edebilirsiniz.

GO CARD ile GO istasyonlarında yaptığım akaryakıt ve otogaz alışverişlerinde ne kadar puan kazanabilirim?

GO istasyonlarından satın aldığınız her 1 litre yakıt için aşağıdaki oranlarda puan kazanabilirsiniz:

GO ENO 95 Oktan 2 Puan
GO ENO 97 Oktan 2 Puan
GO ENO EuroDiesel 2 Puan
GO Diesel 2 Puan
İpragaz Otogaz 2 Puan


Puan kazanmak için satın alma noktasında geçerli bir GO CARD ibraz edilmelidir. GO CARD olmadan puan kazanamazsınız.

GO CARD ile kazandığım puanlarımı nasıl kullanabilirim?

GO istasyonlarından, her 500 puan karşılığında 10 TL değerinde hediye akaryakıt ve otogaz alabilirsiniz.

GO CARD ile kazandığım puanlarım hesabımda ne kadar süre geçerli kalır?

En üst seviyede müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini sağlamak amacıyla GO CARD puanları için herhangi bir son kullanma tarihi belirlenmemiştir. Puanlarınızı kullanırsanız önce hesabınızdaki en eski puanlar (ilk kazanılanlar) kullanılacaktır.

GO CARD şifremi unuttum. Ne yapmam gerekiyor?

444 86 46 numaralı telefondan GO Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek yeni şifre alabilirsiniz.

Güncel GO CARD bakiyemi nasıl öğrenebilirim?

Puan bakiyeniz, önceki günün gece yarısı itibarıyla güncellenmektedir. Bu durum herhangi bir günde kazandığınız puanların, o günün sonuna kadar işlem geçmişinizde görünmeyeceği anlamına gelir. Güncel GO CARD puan bakiyesini öğrenmek istediğiniz takdirde GO Müşteri Hizmetleri’ni (444 86 46 / 444 TO GO) arayabilirsiniz.

GO CARD bir kredi kartı mıdır?

GO CARD bir kredi kartı değildir. GO istasyonlarında yaptığınız akaryakıt ve otogaz alışverişlerinizde puan kazanmanızı sağlayan bir müşteri sadakat kartıdır.

GO CARD bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Kişisel verilerinizi güncellemek veya iletişim tercihlerinizi değiştirmek istediğiniz takdirde GO Müşteri Hizmetleri’ni (444 86 46 / 444 TO GO) arayabilirsiniz.

Kaybolmuş, çalınmış veya kırılmışsa GO CARD’ ımı nasıl değiştiririm?

GO CARD’ ınız kullanılamaz durumda veya kaybolmuş ise yeni bir GO CARD almanız ve GO Müşteri Hizmetleri’ni (444 86 46 / 444 TO GO) arayıp bilgilerinizi teyit ettirmeniz gerekmektedir. Bu işlem eski kartınızdaki puanlarınızın yeni kartınıza aktarılması için yeterlidir.

İletişim

Lütfen GO CARD hakkındaki öneri ve şikâyetlerinizi bizimle paylaşınız. Tüm öneri ve şikâyetleriniz değerlendirilecektir.

GO CARD ile ilgili her türlü soru ve önerileriniz için web sitemizdeki İletişim/Bize Ulaşın ekranından veya GO Müşteri Hizmetleri Merkezi’nden bize ulaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Merkezi: 444 86 46 / 444 TO GO

Çalışma Saatleri
Genel Hizmet İçin: Pazartesi - Pazar 08:00 - 22:00
Acil Durumlar İçin: 7 gün / 24 saat